terça-feira, 10 de outubro de 2017

DENUNCIAS SCAMMERS - DIA 10/10/2017

Se você receber uma mensagem de um destes emails abaixo , tenha certeza que você está diante de um golpista e criminoso virtual. Caso você receba emails com mensagens de amor de viúvos/divorciados carentes de sites de relacionamentos, pedido de ajuda/ parcerias para transações,de refugiados, viúvas morrendo querendo fazer doações ,prêmios de loterias, alguém de outro País querendo comprar imoveis, carros, notebooks etc etc , notificações bancárias, oferta de emprego em outros Países TODAS SÃO MENSAGENS DE GOLPES VIRTUAIS , por favor reencaminhe a mensagem que receberam para: golpesvirtuais@gmail.com que teremos o maior prazer em adicionar o endereço de email do golpista em nossa listagem diária, só assim, expondo o endereço/mensagens de emails poderemos evitar novas vítimas.Depois disto delete a mensagem recebida e, se possível, bloqueie o endereço de email deste golpista. Obrigada por sua colaboração!!!


De: "Jeffrey Hart"
Data: 09/10/2017 
Assunto: Re: 
Para: "
Cc: 

Olá
Caro 

De antemão, aprecio sua honestidade e confio que você me oferece para me contar sobre sua vida. A confiança não é fácil quando você teve tantas decepções, mas devemos continuar e lutar pelo que é bom e verdadeiro.
Eu realmente aprecio o seu interesse em nosso bem-estar e seu tempo para me escrever, eu acredito muito em seu pensamento e o que você considerou de mim, no entanto, eu adoro ler seu e-mail e encontrar significado nisso, me senti honrado em ter você minha vida e meu instinto me dizem que você é tão especial que poderia me trazer memórias. O relacionamento é tudo sobre a compreensão em todos os aspectos da vida que é aceitável na sociedade humana. Em meu coração, eu realmente amo construir um bom relacionamento que possa moldar nossa vida futura e mostrará todos os cuidados para você. A coisa mais importante que eu gostaria de buscar de você é sua verdadeira mente e honesta. Mesmo que nunca tenha tido qualquer tipo de relacionamento com você, mas esse é um assunto que me dá grande interesse e eu realmente quero entrar com você. Espero que os membros da sua família não sejam feridos ouvindo que você está tendo um caso com um estrangeiro? Meu único sonho é um sonho muito simples, encontrar alguém que me ame do jeito que eu faço. Bem, você nunca pode dizer o que o futuro nos vale para nós.
Eu acredito em cooperar na existência em qualquer relacionamento que eu acredite ser o melhor para um relacionamento amadurecido. Eu acredito que o amor é o poder que pode trazer dois juntos de um lado ou outro e espero que você adote esse ponto como eu também. Gostaria que você compartilhasse mais do que você faz diariamente comigo.
1. A que horas você acorda de manhã?
2. Que horas começam a trabalhar?
3. O que você faz no trabalho?
4. A que horas você normalmente termina o trabalho?
5. O que você faz depois do trabalho?
6. A que horas você costuma ir para a cama?
7. O que você faz durante os fins de semana / tempo livre?
Eu prometo tornar sua vida mais feliz se você me aceitar com todo seu coração. Preciso de mais atenção e seu esforço para manter a bola rolando. Aqui está o meu número de celular +447749833471 .., eu quero ter seu número de celular, eu também gostaremos que continuemos com nossa comunicação e também adorarei ver suas Fotos também. Vou anexar minha foto e a da minha filha.
Obrigado pelo seu tempo.
Sua,

JEFFREY HART

EMAIL DO GOLPISTA - hartjeff51@gmail.com>

FOTO ROUBADA POR SCAMMERS

FOTO ROUBADA POR SCAMMERS

FOTO ROUBADA POR SCAMMERS

FOTO ROUBADA POR SCAMMERS


-----------------------------------------------------------------------
-----E-mail d'origine-----
De : Omeunurehi andrew omeunurehi.andrew@yahoo.com 
A:
Envoyé le : Ma, 10 Oct 2017 
Sujet : Contact her about your fund parcel transfer : mrssarah.hughes@yandex.com
 
 


Dear Sir,
From Mrs. Omeunurehi Andrew,
 
I am transfer to our another branch office. For your good go ahead now and contact Mrs. Sarah Hughes email address: mrssarah.hughes@yandex.com to instrut you how to transfer the fund to you. Thanks 

Best regards,
Mrs. Omeunurehi Andrew
 
omeunurehi.andrew@yahoo.comn 
omeunurehi.andrew00226@gmail.com
 
mrssarah.hughes@yandex.com

======================================================
UNITED BANK OF AFRICA - SENEGAL (UBA)
Dakar, Route des Almadies, Zone 12 lot D
(+221) 76 925 68 37
Fax :(+221) 33 820 60 10
website: www.ubagroup.com
 
uba1dakarsenegalvisacardoffice@gmail.com,
kadijatu_aladin@yahoo.com, 
kadijatualadin26@hotmail.com



           UNITED BANK OF AFRICA - SENEGAL (UBA)


ATTN:
Be informed that  Miss Kadijatu kadijatu_aladin@yahoo.com,  kadijatualadin26@hotmail.com deposited the total sum of $450,000,00 USD credited in ATM Visa Card here in United Bank Of Africa Dakar Senegal but before we proceed in sending your ATM Visa Card through DHL Courier service. It is very important that you send all your information as requested below,

name .............................
address .....................
phone ..............
Country ................................
City .......................................

Once I receive this informations from you, I shall proceed in sending your ATM Visa card without any delay.

I SHALL WAIT  FOR YOUR URGENT RESPONSE AS SOON AS POSSIBLE. 

BEST REGARDS,
General manager : Mr. Fred Williams
Deputy General Manager : Mrs. Grace Anthony
 United Bank of Africa
ATM VISA CARD
fotos kadijatu
EMAILS USADO PELO GOLPISTA 
uba1dakarsenegalvisacardoffice@gmail.com,
kadijatu_aladin@yahoo.com, 
kadijatualadin26@hotmail.com
FOTO ROUBADA POR SCAMMERS

FOTO ROUBADA POR SCAMMER

FOTO ROUBADA POR SCAMMER


FOTO ROUBADA POR SCAMMER

FOTO ROUBADA POR SCAMMER

=================================================
From: kevin morgan <kevinmorgan042@gmail.com>
Sent: Monday, October 9, 2017 
To: 
Subject: Re: Encomenda codigo eut9053782
 
Meu amor,

Como você está querida? Querido, a empresa de correio enviou-me um e-mail e liguei-os imediatamente depois de ler o correio que eles enviaram para mim, eles me explicaram tudo. Eles disseram que a bagagem foi colocada em espera no ponto de trânsito em ...... .. o costume escaneou a bagagem e descobriu que há moeda dentro da bagagem e eles disseram que é contra a política de remessa colocar dinheiro em uma parcela para que É por isso que eles disseram que devemos pagar algumas acusações pela penalidade. Eu disse a eles para abrir a bagagem e pegar o dinheiro de um que eu tenho dentro do pacote, mas eles disseram que não podem fazer isso porque o pacote está registrado e ninguém tem o direito de abrir uma bagagem registrada, doce, lembre-se de que eu lhe disse que Estou lá fora na Venezuela, estou dentro do mar agora, então eu não posso fazer nenhuma transação a partir daqui. Por favor, meu amor, eu quero que você tente tudo o que puder para enviar o dinheiro para eles o mais rápido possível para que o pacote seja entregue imediatamente a você. Estou realmente preocupado aqui e não consigo me concentrar no meu trabalho. Lembre-se de me informar assim que você receber a bagagem OK. Amo e aprecio tanto amor e sempre estará lá para você. Querida, eu vou tentar chegar até você porque estou tão preocupado agora.
Querida, estou aguardando sua resposta urgente
Para sempre teu...

kevin morgan
FOTO ROUBADA POR SCAMMERS
FOTO ROUBADA POR SCAMMERS

--------------------------------------------
From: kevin morgan
Sent: Monday, October 9, 2017 =
To: =
Subject: Re: Encomenda codigo eut9053782
 O zap dele é +44 7541913832
Meu amor
Por favor, tente me entender, eu não posso fazer nada daqui, se não do meu certificado de adjudicação de contrato, eu teria dito para você deixar isso quando eu chegar, recebemos outro presente, mas o documento é muito importante para mim, se eu me expor para fazer o pagamento que eu teria feito sem pedir que você me ajudasse, você é tudo que eu tenho agora na minha vida, até estou envergonhado de pedir-me para me ajudar com um presente que eu envio para você, mas tudo o que eu prometo é que eu vou pessoalmente, pague de volta, mesmo que você tire o dinheiro do pacote, meu amor não me deixa neste momento tentador, a empresa me disse que se não fizessemos o pagamento antes dos três dias úteis de que o pacote será confiscado , e se eu perder o documento, não vejo que não consigo me concentrar mais com o meu trabalho, eu deveria estar trabalhando agora, mas por isso estou aqui no dispositivo de controle, apenas para comunicar com você minha necessidade de trabalho mais da minha atenção, mas não fui eu mesmo desde a rua da empresa eu estou aqui, contatando como resolver esta questão, mas nenhum dos meus amigos quer me ajudar, meu amigo que deveria me ajudar está aqui comigo, você está confiando no momento, eu entendo o dinheiro não é fácil para você obter, mas entre em contato com a empresa agora e tente enviar-lhes a exigência de cobrança ou se você pode pedir-lhes para lhe dar até a próxima semana para que você possa ter tempo para procurar dinheiro, mas se você pode pedir dinheiro emprestado de seu amigo ou em qualquer lugar para pagar hoje que será melhor
--------------------------------------------------

rom: Eurotrans Express Courier <info@euroex.press>
Sent: Monday, October 9, 2017 
To: 
Subject: Detalhes do pagamento.
 

 
Senhora,
 

Por favor, faça o pagamento com os detalhes da conta que aparecem abaixo:
 
 
Bruna Cristina Cardoso
 
Agencia 5661-8
 
conta 11993-8
 
Cpf 40662428803
 
Banco Do Brasil
 
Montante: 5,526.40 BRL

Envie a evidência bancária do seu pagamento por confirmação, uma vez que o seu pagamento seja confirmado, o seu pacote será entregue no prazo de 24 horas.
 
Obrigado.
=========================================
-----E-mail d'origine-----
De : unitedbank forafricanubaplc - www.unitedbankforafricauba2@gmail.com 
A: 
Envoyé le : Ma, 10 Oct 2017 
Sujet : Your UBA ATM card from : vegeniakones96@gmail.com
 


   
     INTERNATIONAL ATM CARD DEPARTMENT CENTER.UBA
Mr. Phillips Oduazah
22, Av. Dakar Senegal
 P. O. Box 28874
Dakar Senegal,  
Tel. : +221-783733300
 
           www.unitedbankforafricauba2@gmail.com
 
10.10. 2017


ATTENTION

Hello, we want to let you known that you can only receive your ATM visa card from vegeniakones96@gmail.com when you send us the delivery charge of your ATM visa card and then we will not wast time to deliver your ATM visa card to you without any wasting time for your use.Hope you understand. And if your need us to help you then we can help you with the half of the delivery charge and you have to send us the half so that we will deliver your ATM visa card to you immediately for your use.
Thanks for your co-operation
Yours faithfully
Mr. Phillips Oduazah


© 2015 INTERNATIONAL ATM CARD DEPARTMENT CENTER Financial Services - Bankers Systems™Importantly: Do not respond to any message from any team, organization, person(s) non body without the following code: FR61ZE. Your privacy and satisfaction is our concern and we will always try our best to give you the best of service This is a legal property of INTERNATIONAL ATM CARD DEPARTMENT CENTER Financial Services and must be treated with absolute confidentiality
fotos vegenia
emails do golpista :
www.unitedbankforafricauba2@gmail.com
 vegeniakones88@gmail.com,
vegeniakones96@gmail.com, 
vegeniakones163@yahoo.com
FOTO ROUBADA POR SCAMMERS

FOTO ROUBADA POR SCAMMERS

FOTO ROUBADA POR SCAMMERS


====================================================
Project Funding 
Spam

David Maclaren <davidmclaren@frontoffice.online>

Good Day,

I am currently based in United Arab Emirates, with years of experience in Principal Investment, Private equity, Project Finance & Syndication and advisory in Greater MENA and parts of Europe cross multiple asset classes (e.g. public equity, private equity, real estate, Fund management, fixed income) and sectors. Over such period, I have developed strong contacts in the GCC and Asia markets with strong origination capacity bringing in access of 10 mature transactions across different markets and sectors.

I am seeking your partnership in going into a multi-million dollar investment venture.  Can we please organize a quick call at your convenience. 

Look forward to feedback from you.

Best Regards,
David Maclaren,
Financial Consultant, BA (HONS), CERT PFS
david.maclaren977@gmail.com
============================================
YOUR CONSIGNMENT BOX OF $12.5 MILLION.... 
Spam

Welams Good <"info."@sound.ocn.ne.jp>
12:52 (Há 5 horas)

 para 

Por que esta mensagem está no Spam? Ela é semelhante a mensagens que foram detectadas pelos filtros de spam.  Saiba mais
Dear Beneficiary

I have very vital information to give to you, but first I must have your trust before I review it to you because it may cause me my job, so I need somebody that I can trust for me to be able to review the secret to you.

I am Welam Good ., a senior officer at Chicago O'Hare International Airport (USA) I have contacted you regarding an abandoned diplomatic consignment box from Benin and the x-ray scan report box revealed some US dollar bill in it which could be approximately 12.5 Million dollars and the official paper of the box indicates your contact details. To confirm you as the authentic beneficiary and also for security Purpose, do send me your full information for crossed checking  of your details with the information stated in the office.

YOUR FULL NAME:
YOUR HOME ADDRESS:
OCCUPATION:
YOUR HOME/MOBILE TEL NUMBER:
NEAREST AIRPORT CLOSE TO YOU:

For your information, the box was abandoned by the diplomat who was on transit to your city because he was not able to pay the Airport clearance fee of 3,800 dollars. I have taken it upon myself to contact you personally about this abandoned box so that we can transact this as a deal and share the total money 70% for you and 30% for me. As soon as I get the requested detail from you for verification.

I will pay the clearance fee and make arrangement for the box to be delivered to you which can be concluded within 4-6 hours after confirmation is made and upon your acceptance and willingness to co-operate. All communication must be held extremely confidential to ensure a successful delivery.

Kindly send your details to by clicking reply a I will give you a call after my confirmation.

Sincerely


responder para - Welams Good - welams68@gmail.com
======================================================
DEAR BELOVED! 
Spam

mrsaij.heidi19@aol.fr

DEAR BELOVED!

  My dear beloved one, this is Mrs Theresa Heidi i know this massage mighty come to you as surprise so do not be afraid Almighty God knows you better and he knows why he has directed me to you  at this point in time.I came across your data via a private search.I am writing this mail to you with heavy sorrow in my heart from hospital here in ISRAEL,therefore this email is very urgent.I want you to know that I’m dying here in this hospital right now and i don't know if i will see some days to come according to my Doctor.That is why i chose to reach you through internet because it still remains the fastest medium of communication through this medium internet has been greatly abused.I would have like to meet you face to face before departing from this mother earth but due to the illness continue to deprive the chance but even if I die on the process of this operation I will still praise the ALMIGHTY God. 

After honest prayers asking the LORD to bring me a helper and i have decided to donate what i have to you for charity work/assistance to less privileged people in the society. I am 50 years old a dying woman,i was diagnosed of cancer for about 4 years ago, immediately after the death of my husband, who has left me everything he worked for, I have some funds I inherited from my late husband, the sum of (10.5 Million Dollars) and I needed a very honest and God fearing person who can withdraw this money from the bank and then use the funds for Charity works.

I contacted you to know if you may be willing and interested to handle these trust funds in good faith before anything happens to me.I want this money to be share to the less privileged.the reason for taking this bold decision is because I do not have any child who will inherit this money after my death. I am desperately in keen need of assistance and I have summoned up courage to contact you for this task, you must not fail me and the millions of the poor people in our world today. i want you to have this in mind that this is not a stolen money and there are no dangers involved, is 100% risk free with full legal proof.

This money is still with the bank and the management just wrote me as the true owner to come forward to receive the money for keeping it so long or rather issue a letter of authorization to somebody to receive it on my behalf since I can not come over because of my illness or they get it confiscated.Presently, I am with my laptop in a hospital in Israel where i have been undergoing treatment for cancer of the lungs. It is my last wish to see that this money is invested to any organization of your choice and distributed each among the charity organization, the poor and the motherless babies’ home.

 I took this decision before I rest in peace, because my time will soon be up.I am absolutely assuring you that no trouble is involved in this money because this is my late husband money.I want you to take 45% percent of the total money for your personal use while 55%  of the fund to help the following: 1, Motherless babies. 2, Widows.3, Disable people.I will appreciate your utmost confidentiality and trust in this matter to accomplish my heart desire, as I don't want anything that will jeopardize my last wish. I want you to get back to me for more details of the fund Email:{ mstheresaheidi@yahoo.com }   

THANKS AND MAY ALMIGHTY GOD BLESS YOU FOR YOUR WILLINGNESS TO HELP
    
Your Beloved
Sister Theresa 
Email:mstheresaheidi@yahoo.com

responder Para -mrsaij.heidi19@aol.fr
=========================================================
Offre de prêts 
Spam

LACASSIN

francês
português   Visualizar mensagem traduzida
Sempre traduzir: francês
Bonjour

Vous aviez besoin de prêts d'argent entre particuliers pour faire face
aux difficultés financières pour enfin sortir de l'impasse que
provoquent les banques, par le rejet de vos dossiers de demande de
crédits ?
Je suis un un citoyen français a la retraite en mesure de vous faire
un prêt de 5000 euros à 500000 euros et avec des conditions qui vous
faciliteront la vie.Voici les domaines dans lesquels je peux vous
aider:
* Financier
* Prêt immobilier
* Prêt à l'investissement
* Prêt automobile
* Dette de consolidation
* Marge de crédit
* Deuxième hypothèque
* Rachat de crédit
* Prêt personnel
Vous êtes fichés, interdits bancaires et vous n'avez pas la faveur des
banques ou mieux vous avez un projet et besoin de financement, un
mauvais dossier de crédit ou besoin d'argent pour payer des factures,
fonds à investir dans les entreprises.
Alors si vous avez besoin de prêts d'argent n'hésitez pas à me
contacter par mail  pour
en savoir plus sur mes conditions bien favorables.
Personne pas sérieux s'abstenir
Contactez moi par mail  p.lacassin@yahoo.com

p.lacassin@yahoo.com


Sans Serif
===============================================
On receipt of this email, you should count yourself as the lucky individual. 
Spam

SIR KA-SHING LI


My name is Li Ka-shing, a philanthropist and the founder of Cheung Kong Holdings and Li Ka Shing Foundation, I am the Chairman of the Board of Hutchison Whampoa Limited (HWL) and Cheung Kong Holdings, the world's largest operator of container terminals and the world's largest health and beauty retailer. We offer support to children through innovative education initiatives. Our core focus is to encourage enterprise through education, training and building the right skills today so our young people can become the entrepreneurs of tomorrow. I believed strongly in '. giving while living' I had one idea that never changed in my mind - that you should use your wealth to help people and I have decided to give USD $ 1,200.000.00 (One Million Two Hundred Thousand United State Dollars) to randomly selected individuals worldwide. On receipt of this email, you should count yourself as the lucky individual. Your email address was chosen online while searching at random.

Kindly get back to me at your earliest convenience, so I know your email address is valid.

Click reply to e-mail me back on -  kashing.worldwide@gmail.com

Visit: My Wikipedia
https://en.wikipedia.org/wiki/Li_Ka-shing
https://en.wikipedia.org/wiki/Li_Ka_Shing_Foundation
*
Regards, Sir Ka-shing Li,
GBM, KBE, Founder Cheung Kong Holdings
=====================================================
Reply Immediately 
Spam

Degiro Bank Broker
00:41 (Há 17 horas)

para Recipients 

Tenha cuidado com esta mensagem. Mensagens parecidas foram usadas para obter informações pessoais de alguns usuários. Se não conhecer o remetente, não clique em links nem responda com suas informações pessoais.  Saiba mais
Thanks for accepting my mail, I have a client who's willing to invest in your country and give out loans on a 2.5% interest rate per annum on long term investment projects that can generate up to 10% on ROI within the period of time for the loan.

I hope you will give me the opportunity to explain better and make you see reasons why you should partner with us. If you are interested to be part of this joint mutual investment. Kindly contact me with your Email/Cell phone number for further explanation for your own better understanding.

Best Regards
Benitez Antonio Guitarez (Degiro Brokers)
https://www.degiro.eu

responder para - fantoms.ltd@gmail.com
==============================================
THIS MAIL IS ONLY FOR THE OWNER OF THIS E-MAIL ADDRESS, 
Spam

Mr Benson Ibe <"Bensonibe."@sirius.ocn.ne.jp>
20:06 (Há 22 horas)

 para 

Por que esta mensagem está no Spam? Ela é semelhante a mensagens que foram detectadas pelos filtros de spam.  Saiba mais
THIS MAIL IS ONLY FOR THE OWNER OF THIS E-MAIL ADDRESS, REGARDING YOUR APPROVED

FUND: $2,500.000.00 DOLLARS.

Somebody called our office and claimed you assign him to receive these funds on your behalf. So i called our head office to be sure before we pay money to the wrong person. It’s clear and understood that you are very much alive and you

did not authorize anyone to receive money on your behalf. This case will be handed over to the police board to investigate who this man is he’s trying to steal funds that does not belong to him. The total money is $2,500.000.00 USD and we will be sending you $5,000 daily until the $2,500.000.00 dollars are ully paid to you. Below is the payment details made to you but your name has not been update as the receiver.

Please give us your Address and Full name which you need to receive the money.

HERE IS THE PAYMENT DETAILS POST OUT THIS MORNING

MTCN#: 796-028-2490
Sender:  JAMES LARRY
Receiver:  ********
Question:   Transfer code
Answer:      001

STATUS: FUND AVAILABLE TO BE RECEIVE.

You are required to send $45 for the purchasing of your transfer files to prevent an illegal payments to you. Your name has not be updated on the system as the receiver but we will do that once we receive the required fee from you

then we put your name as the receiver. You are advise to send the fee $45 today. Send it by western union or money

gram to the information below,

Name:           AYA DIKE
COUNTRY:        BENIN
CITY:           COTONOU
QUESTION:       TODAY?
ANSWER:         YES

As soon as we receive confirmation of $45 payment from you we will quickly purchase your transfer files and put your name as the receiver. You will
receive message back from us then you go and receive your $5,000 today. Please note, you need to go along with your passport ID or your state identity card when you need to pick up the fund transfer today OK. You are entitle to receive

your payment today if you do send the $45 today as well. This is the only payment you are required to make in this regards for every other fee have been waived off by the federal ministry Benin.

Look forward hearing from you once you send the fee.


Mr Benson Ibe - fileoffice544@gmail.com
==============================================================

Em 9 de out de 2017  Otega duff escreveu:
Oh meu Deus, Por favor, meu amor, eu preciso de suas orações. Estamos tendo um problema muito sério aqui e precisamos da intervenção de Deus. O cérebro do navio caso está tendo um problema muito sério e estamos todos confusos aqui. Nosso escritório de controlador de navio receber sinal e vídeo que os piratas do mar atacou um dos nossos parceiros navio aqui na Rússia e eles sequestraram quatro engenheiros que estão trabalhando com o Cérebro de navio e eles também roubou todos os objetos de valor do navio.
Eles estão bloqueando o Mar cerca de 200 km de distância de nós estamos agora na ilha perto do Japão, Estamos agora a avançar a um ritmo muito lento. Por favor, orem por mim e pela tripulação que nada nos acontece. Acabamos de chegar a Sakhalin Island cerca de 30 minutos atrás, e guarda costeira equipes de resgate, acompanhado por uma empresa de segurança apenas chegou na ilha agora. Neste momento, a situação ainda não é seguro e fomos informados pela Guarda Costeira que devemos evacuar todos os objetos de valor e preciosa por meio da entrega expressa Courier  para nos permitir continuar nossa jornada e trabalho. Isso também inclui documentos e outros objetos de valor que precisam ser evacuados. Esta é uma emergência e as empresas de segurança estão aqui nos ajudar com a evacuação .. Por favor, orem por mim e pela tripulação que nada nos acontece. Meu amor eu não quero todos os meus objetos de valor e os itens que eu comprei para você ser roubado pelos Piratas do Mar, eu não quero que roubado de mim em caso de qualquer ataque. Meu maior problema agora é que todos os documentos de meus contratos e credentails importantes, meus cartões de crédito e débito, objetos de valor pessoal, os itens que eu comprei para você, que incluem jóias, anel de noivado, perfume feminino e alguns sacos gucci estão na minha posse. Estou pensando no que fazer, e agora preciso que você fique comigo. Eu não sei o que fazer agora, mas eu quero enviar rapidamente todos esses objetos de valor para você através da equipe de evacuação de segurança da empresa de courier, para que você possa me ajudar a manter o meu pacote seguro durante as semanas restantes até completar meu projeto de trabalho aqui E vir para o Brasil, entretanto na chegada do meu Pacote em sua casa, você vai abrir o pacote e pegar os itens que eu comprei para você enquanto você mantém meu efeito pessoal seguro até eu vir para o Brasil em breve, tenho que confiar em você e Dar-lhe todo o meu coração e eu sei que você nunca vai me decepcionar ou me machucar, porque eu sei que você se importa comigo. Eu aprendi a aceitar a vida como ela vem, lembre-se que tudo acontece por um motivo e também vai deixar você saber que estou vindo direto para você depois que eu terminar aqui. Acabei de discutir com a empresa de segurança. Tenho certeza que em breve eles vão proceder com o processo de entrega imediatamente eles recebem as informações abaixo de você. Espero que eles possam chegar ao Brasil amanhã terça-feira desde que eles estão usando o vôo Cargo. Eu entendo que não há bancos aqui na ilha para mantê-los e eu não quero perdê-los para os piratas do Mar da Indonésia, eles estão bloqueando o mar cerca de 200, eles estão a quilômetros de distância de nós. Por favor, assista ao vídeo e veja a luta de armas pesadas entre eles e os gaurds costa do mar, Por favor, meu amor Eu quero que você rapidamente me enviar as informações abaixo para a entrega do nosso pacote para você, estou à espera de ouvir de você o mais rapidamente possível.

Seus nomes:
Seu endereço residencial para entrega:
Cidade:
Estado:
CEP:
números de cellular
=========================================================
markkeneth604@yahoo.com.br
markkeneth604@yahoo.com

 
 
 
 
 
 
 




Nenhum comentário:

Postar um comentário

COMENTÁRIOS MODERADOS. Após a postagem, aguarde a aprovação. Não será garantia de ser aceito.